PANDA SPORT FIRMY MULTIPLEX |
...czasami niełatwo jest oprzeć się pokusie - bycia bogiem..."Czas Apokalipsy" F.F.Coppola |
BUDOWA MODELU.
Z braku laku, czasu na budowę i tym podobnych zaopatrzyłem się w radości swej w Pandę Multiplexa. |
Kadłub z dwóch połówek, nie wielkich rozmiarów, wszak model należy raczej do spacerniaków bagażnikowych, |
Skrzydła maleńkie, wszak to tylko ma 1160 mm rozpiętości, dość ciekawy patent łączenia. |
Całości dopełnia ogromna płachta z naklejkami, obszerna instrukcja składania, ale bez "polskiego językowości". |
Napęd, zakupiłem silnik EMP-2826, wystarczy. |
Wszystko po wypakowaniu wygląda tak. |
Po przestudiowaniu instrukcji zabrałem się za składanie, Nie trzymałem sie krok po kroku tego co tam napisane było. |
Połówki kadłuba skleiłem ze sobą dwoma rodzajami kleju, wpierw całość przesmarowałem UHU porem, |
Dokleiłem tymi samymi klejami przód kadłuba. |
Z pomocą ZACKI doszedł dół kadłuba i klapka. |
Poskładałem do kupy sterowanie statecznikiem poziomym. |
W końcu statecznik wkleiłem w kadłub klejem ZACKI |
Wkleiłem mocowania steru poziomego. |
Jako że mocowanie fabryczne serw jakoś nie przypadło mi do gustu i w obawie przed problemami z ich ewentualną |
Wkręcone serwa o dopasowane bowdeny. |
Wsadziłem bebebchy , czyli zamocowałem silnik, regler, odbiornik. Mocowanie pakietu z kawałków EPP. |
Zabrałem się za lotki, wpierw lutownicą zostały wycięte otwory pod serwa. |
Odciąłem same lotki i naciąłem rowki pod kable serwomechanizmów. Zastosowałem serwa 5-cio gramowe. |
Orczyki serw lotek pozyskałem z EasyGlidera. Zawiasy lotek na taśmie i dodatkowo UHU Por. |
Wyprowadzenie wtyczek serw lotek. |
Nakleiłem naklejki, wsadziłem akumulator. Waga modelu bez lotek około 440 g, z lotkami około 460 g. |
Na dolnych powierzchniach domalowałem czarna Pactrą i aerografem pasy "inwazyjne" |
Wymiary lotek, głebokość 3 cm ciete w odległosci 14 cm od kadłuba i 10 cm od końcówek płata. |
Model dostarczyła firma MODELMOTOR z Poznania, uroku dostarczyła ..... :) |