PARK MASTER PRO FIRMY MULTIPLEX |
...czasami niełatwo jest oprzeć się pokusie - bycia bogiem..."Czas Apokalipsy" F.F.Coppola |
BUDOWA MODELU.
Generalnie brak czasu na budowę i chęć polatania 3D modelem sprawdzonym i zadomowionym na rynku zadecydowały o kupnie Park Mastera. Swoje doświadczenia "pilota halowego" postanowiłem wynieść spod dachu. |
W skład zestawu wchodzą elementy samego samolotu, galanteria - czyli wszystkie zawiasy, cięgna i cała drobnica. |
Po przewertowaniu instrukcji budowę rozpoczynam od wklejenia łoża silnika. Całość smaruję UHU-Porem, wklejam od razu i zalewam dodatkowo CA. |
Następnie wklejam w kadłub z obydwu stron płaskowniki węglowe usztywniające, wklejam mocowanie samego podwozia głównego. Stosuję CA i przyspieszacz.. |
Kabina malowana dwoma kolorami, wpierw metalik, a później na to kolor czarny. Na samym końcu SIDOLUX celem zabezpieczenia. |
Elementy składowe podwozia. W stosunku do poprzedniej wersji tego modelu podwozie zostało całkowicie przekonstruowane. W Parkamsterze golenie były z drutu, natomiast w wersji PRO główne elementy nośne podwozia to węgiel. |
Po sklejeniu elementy węglowe dodatkowo przykryłem białą folią reklamową. |
Zamocowałem w tyle kadłuba serwa usterzenia i całość zakryłem tą samą folią. |
Zmontowałem usterzenie, czyli powklejałem zgodnie z instrukcją zawiasy, orczyk. Tutaj drobna przeróbka z mojej strony, usterzenie zostało dodatkowo usztywnione poprzez wklejenie od góry i dołu prętów węglowych 1 mm. |
Wkleiłem pręty węglowe w skrzydła, wskleiłem zawiasy lotek, wreszcie ponaklejałem na wszystkie części kalkomanie. |
Zmontowałem model, zamocowałem silnik i regulator. |
Z kawałka pręta szklanego 1 mm zrobiłem płozę ogonową, w oryginale tego nie ma. |
Osotaecznie model prezentuje się całkiem sympatycznie. |
Oczywiście tradycyjnie już sesja w szpilkach :) |
Przed oblotem. |
W powietrzu. |
|
Jak to lata ? Model dostarczyła firma MODELMOTOR z Poznania, uroku i szpilek zaś ..... :) |